Veckan

Ja ni, vad ska jag ha för mig i veckan då? ja ni! först och främst så ska jag jobba mån - fredag och efter jobbet blir det nog några svängar med therese och kanske karin också till sjön för att bada sola och bara snacka skit! =) Var första gången vid sjön i bagis idag med therese, riktigt mysigt faktiskt!!

I helgen då! Jo då ska sofie faktiskt åka hem, ska bli bonnefest för kompisarna Carro, Ellen, Amanda och Lindha som alla fyller 20 i år!! bonnefest kallar jag det bara för att det är en fest med temat bonde ;P så frågan är vad tusan jag ska ha på mig, har inte riktigt kommit på det ännu! Någon som har något bra förslag?? =)

       

Nu ska jag hoppa lite hopprep och träna lite liite styrka ;)
Pusshopp gummipropp!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0