Vaken och deppad!!

Vaknade för ca en timma sedan men var även uppe kl 7 när karin steg upp till jobbet men var för trött för att hålla mig vaken när hon gått så jag gick och la mig igen!!

Allt bra annars med er?? Med mig är det sådär, är världens jättedeppig idag för att jag sitter och tänker på fotbollsmatchen igår; Sverige - Ryssland!! Vilket fiasko, vad sysslade Sverige med egentligen, vi hade inte ens energi i spelet vi stod i princip bara där och tittade.. vad hände?? Inte ens Zlatan gav sitt allt, han hade ju iofs ont i knät eller nått men då hade faktiskt någon annan hel människa i laget gjort den insattsen bättre.. såå ledsen över att det inte blir någon mer match att se fram emot och se sverige spela igen!! SUCK!! men vad ska man gör..? flytta till Ryssland kanske!?



Nu ska jag gå ut och gå en sväng och få av all ilska ;S hihi.. ha det gött
pussis


Kommentarer
Postat av: Jenny

#%%??** RYSSLAND!!!

2008-06-19 @ 13:04:48
URL: http://tecknar_jenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0