UTMANING!!

Jag har blivit utmanad av Anna-Maria!! =)

Jag ska svara på fem frågor om mig själv och sedan utmana fem andra bloggare.
Regler: Svara på frågorna om dig själv. I slutet av inlägget ger du dem vidare till fem andra bloggare. Och sedan skriver du en kommentar i deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

1. Vad gjorde du för tio år sedan:
Hmm,, jag bodde hemma med mor far och syskonen, var 10 år gammal och drömde om ett liv med "Hansonkillarna" ;) Spelade väl fotboll och lekte hela dagarna =)

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag:
* Äta
* Sova
* Jobba
* Handla
* Mysa

3. Godis jag gillar:
ALLT!! Allätare.. men mest choklad om jag måste bestämma något!!

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär:
Resa, leva livet, skänka pengar till fattiga länder och till familjen, köpa en lyxvilla i sthlms skärgård. Köpa en festbåt (eller hur Karin ;) ) och spara en jäklamassa.. det finns massa grejer jag skulle vilja köpa och ha.. men dagen den sorgen ;P eller inte!

5. Städer som jag bott i:
Lidköping och Stockholm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0