Mys framför Tv:n

Nu är det precis paus i filmen som vi har börjat kolla på, jag och Björne alltså!! Tror filmen heter four brothers eller nått liknande!! Innan filmen började så såg jag på Fyra bröllop och en begravning, så det är helkväll med film för mig idag =)

Tidigare idag så har jag bara slappat, har varit jättebakis!! ;P Var utekväll igår igen med Karin Therese och Björne.. började kvällen här hemma och sedan fortsatte jag och Karin vidare till hennes broder och kusin, där även några guys från Midsommar var med.. trevligt att träffa dem igen!! :) Gick sedan ut och dansade på en krog i närheten av kusinens lägenhet och stod inte stilla en stund tills det stängde vid 3 och då var jag ändå lite ledsen för att det redan var slut.. hehe! vill ju dansa mer juh ;P





Nu ska jag fortsätta glo Tv. ha det allahopa! =)
Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0