Morrn!!

God morgon allihopa.. hur är läget med er??
Med mig är det bara bra, lite trött och sliten bara!! ;) Var utekväll igår med, för våran allas Therese fyllde ju 27år igår och det var ju tvunget att firas med ett par rundor på Capres!! =) En trevlig kväll med mycket tjejsnack och pizza till!!

Idag ska jag och Karin till hammarbyhöjden för att lämna in hennes pojks glasögon och efter det ska vi åka vidare in till staden för att byta lite av mina kläder!! Har inte hunnet med det förns nu, glömde ta med mig kläderna när jag åkte till Lidköping så kunde inte byta dem då så får ta det nu.. kanske några dagar försent men får hoppas på det bäst :D

Nu ska jag kolla lite på Tv och käka frukost, ha're!
Pussis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0