Hick, hick!! ;)

hej alla mina vänner! jag får be så hemskt mycket om ursäkt för min dåliga updatering.. det beror dels på att jag inte har haft så mycket ork det senaste och att det har hänt mycket den senaste tiden och även pga att min kamerasladd fortfarande är borta och jag inte har köpt någon ny och då är det inte lika roligt att skriva om mina dagar när jag inte har några bilder och lägga upp från dagen =( måste verkligen köpa en sladd snart!!!

Idag har jag jobbat precis som alla andra dagar =) annars har jag tillbringat resten av dagen till att laga mat, diskat och kollat lite Tv!! Vad har Ni själva gjort för kul??

Imorgon är det jobb och efter det blir det en sväng in till stan för att kolla mobil till mig.. ska köpa en ny nu äntligen och nu har jag en anledning till det också, nämligen för att mobilen flera gånger per dag bara stänger av sig helt plötsligt utan anledning, så vågar inte chansa på om den kommer hålla månader till eller bara några dagar!!?? You never know!
Någon som har tips på bra mobiler?? vill ha en med bra kamera och mycket musikminne.. till ett bra pris såklart =) hihi!!

   

Ne nu ska jag kolla upp lite saker på datorn/ internet,  bla hur mycket det drogs från kontot i fredags när vi var ute ?? ;P hihi!! Pussar på er <3


Kommentarer
Postat av: elina

du kan få köpa min mobil, för 1000 ;) för jag har hittat en annan, vill inte ha min längre , det blir ju kanon :D

2008-06-30 @ 21:57:00
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0