hej och välkomna tillbaka! ;)

Nu är sofie här efter ett antal dagar hemma i vinninga och lidköping och efter ett antal dagars krångel med datorn och internet :P

Jag har i veckan haft full rulle hela tiden, antingen student, grilla umgås med kompisar, begravning eller träning!! hehe.. så har inte haft en enda lugn dag, förräns idag då! idag har jag mest bara slappat och gjort som jag velat, har iofs vattnat blommorna inne, och i landet och även diskat och hängt tvätt, duktiga Sofie ! =)



Ikväll blir det träning, och inte vilken träning som helst utan fortbollsträning med gamla goa vinninga damlag =) mitt gamla fotbollslag som jag spela i innan jag flytta till sthlm!! har blivit en hel del förändringar sen dess vet jag, ny tränare yngre och ny spelare så ska bli väldigt intressant och träna med dem och även få bekräftelse på min kassa kondition , hihi!! och bollsinnet är la inte heller på topp! :S

Nu ska jag käka lite så jag orkar träningen senare.. ha det alla så ska ni få lite mer utförligare uppdatering om veckan senare!! =) Pussisar

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha jaa det var skitcoolt !! han var så jävla söt asså ;) hm där jag såg honom så stod jag på gågatan vid teknikarna typ :)



ne jag vågade inte, han ville nog inte ha massa fans springade på hans kusins student hehe :P men jag har kort på honom OCH jag såg honom i verkligeheten, gaaaaah lycklig !! :D

2008-06-12 @ 21:40:12
URL: http://sottifie.blogg.se/
Postat av: elina

¡Hola hermana! :)

Din spanska syster har, men imorgon blir det hemfard igen !

trakigt nog syns vi ju inte, sa du kan ej fa dina presenter, haha !! ;)

Idag var det endast lite sol, sa nàgon neger har jag ej blivit denna vecka :( men men , jag har haft kul anda !! :)

vi hors, halsa de andra!

pusspuss<3

2008-06-13 @ 18:37:54
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej Sofie!



Idag har jenny varit duktigt och hjälpt till med gropen här hemma och fått hundra kronor för slitet.

Allt ska gå till Stockholmkassan:)

2008-06-15 @ 21:04:04
URL: http://tecknar_jenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0