här är sofie!

Hur är det med alla er där hemma eller borta eller vart ni nu är ;) ?? bra hoppas jag iaf!
Med mig är det bra bara att jag är trött.. allt är precis som vanligt alltså =)

Jag sitter nu och förbereder mig för att klippa björn! ska även packa, laga mat och äta, springa och städa! Så jag känner mig lite halft stressad alltså! :S ska ju packa för en hel veckas semester i lidköping (10 dagar) så måste ju planera lite vad jag tar med mig så inget blir kvarglömt eller fattas ... brukar bli så att det alltid är något som jag ej fått med mig och det bara på en helgs vistelse ;P

Ska bli skönt att komma hem och träffa alla och få slappna av lite har varit så mkt jobb och så så behöver lite vila och dels så är det fint väder, och framför allt så ska jag ju hem för min morfars begravning!!


Unga söta morfar

Nu ska jag klippa till.. ha det gottigt alla!
Puss kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0