Grannkrig!! ;)

Kanske inte riktigt grannkrig menkul är det ialla fall!! :P
Börja igår med att vi spelade lite högre musik än vad man ska efter 10.. inte farligt så att det skaka i hela huset men att det hördes lite till de i lägenheten över oss..!! Helt plötsligt vid 23-tiden så hör vi hur någon skriker från balkongen ovan; - För helvete, sänk musiken!! Utan att ens ha bett os tidigare!! Oops! men det idiotiska är att denna kvinna har två söner som både dem och hon själv kan börja skricka och slå och kasta grejer i lägenheten kl 00 på natten.. och det kan jag tala om att det hörs som faasen, man kan höra vart enda ord de skriker till varandra och de hörde nog inte mer än bara lite dunkdunk igårkväll!! men men, vi sänkte iafall musiken igår..

Det roliga med allt detta är nu att de spelar så högt ovanför oss så det nästan skakar i hela huset.. Sorgligt alltså.. ska detta vara någon slags hämnd från dem nu eller? förstår inte!! kul har jag åt det ialla fall..
För det första så är det mitt på dagen så jag bryr mig inte ett skvatt, stör inte mig.. och för det andra om de nu skulle fortsätt tills sent in på natten så kommer jag ändå inte sova hemma, ska nog sova hos karin inatt! :P

Nu ska jag diska och greja lite.. hörs senare!
Pusskram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha

hon är ju dum i huvet:P

2008-06-19 @ 17:03:20
URL: http://tecknar_jenny.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Du har blivit utmanad ;)

2008-06-19 @ 18:56:40
URL: http://moments.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0