Bakis och glad!!

Här sitter jag hemma och sällskapar karin, har nämligen rast från jobbet nu så stack hem, dels för att äta och dels för att byta kläder.. hade nämligen inte tid att åka hem och byta om innan jobbet!! Det var nämligen så att våran hemmakväll igår hos mig ledde till att vi begav oss till karins sommarställe på Värmdö vid 23 tiden.. var där och festade med K:s bror och hans kompisar (20pers) mycket intressant och rogivande natt.. hehe!! hände mycket saker på den natten, vi fick nästan med allt man kunde göra under en hel natt.. allt från bad till uttbrått!! ;P

Anledningen till att jag inte kunde byta om innan jobbet var att jag åkte direkt från landet till jobbet, första bussen gick först så att jag kom fram exakt till jag börja, kunde inte bli bättre!! =) Var ju uppe hela natten också så är väldigt trött idag men ändå väldigt glad, för det var en väldigt rolig och lyckad midsommarfest!! Ska göras om..

Nu ska jag fixa lite innan jag sticker tillbaka till jobbet., men hörs senare,,,
Pussar på er!!

Ps. har fortfarande inte hittat min kamerasladd så kan varken ta bilder eller ladda över på datorn så ni får stå ut ett tag till tills jag finner den rackarns sladden, sen ska ni få många fina bilder från de två senaste veckorna som gått och det som händer fram tills dess!!! Ds.




Kommentarer
Postat av: elina

herregud sofie, jag sa ju till dig att åka hem i tid ;) haha hoppas du klarade av jobbet ändå. :)

2008-06-21 @ 14:08:01
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Maria

låter som en härlig midsommarfest! =)

2008-06-21 @ 19:39:41
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0