Videosamtal med syster!!

Nu sitter jag och videosamtalar med min syster på msn.. alltid lika kul! mycket lättare att bara prata och titta på varandra och se ansiktsuttrycken än att bara skriva till en dataskärm =)

Idag har jag varit ledig och städat lite som jag nämde tidigare att jag skulle göra! jag har även slappat, slappat och slappat och tittat ut på ösregnet som bara öste ner förut idag!! Usch, var livrädd förut när det mullra till och fönstrena bara skaka.. trodde de skulle spricka juh!! :S hehe

Nu ska jag fortsätta samtalet med syster.. ha det
Pusskram <3



Kommentarer
Postat av: elina

visst hade vi ett trevligt samtal :)

vi har haft det soligt hela dagen ju här hemma.. men nu efter jobbet börja de mullra och just nu öser det ner.. och här sitter jag ensam i det stora huset !! men ska nog sova lite nu, innan jag hämtar broder i natten ;)

2008-07-21 @ 22:48:32
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0