Hmm..

Snodde en lite grej från sofie .. hihi!! så här får ni lite fakta om mig =)

Namn:
sofie johansson
Bor tillsammans med? Min pojkvän Björn och dammrottorna
Husdjur? Nej, bara råttorna ;P Men förhoppningsvis snart en hund =)
När är du född? 13 April 1988
Klass? Slutat..
Vilket år tar du studenten? tog studenten 2007
Något jobb? Jobbar i Hemtjänsten
Kramat någon idag? japp
Pussat någon idag? det med..
Vad har du ätit idag? En tallrik flingor
Dagens klädsel? nu? mjukisar och en gosig tröja :)
Dagens smink? inget
Dagens sötnos? Björne
Dagens roligaste? ja du? inte hänt så mycket ännu
Hur många har du kysst? Öhh.. vet ej men antagligen fler än 10 ;P
Vem kramade du senast? Björn
Har du pojk-/flickvän? Japp, pojkvänn
Vad stod det i senaste sms:et du fick? "Hej hopp gummi snopp!"......... "Ring mig när du vaknar! Puss o kram" från Karin =)

Senaste..
Personen du tänkte på?
Syster min.. =)
Gången du spydde? någon helg sedan.. inte ätit något knappt och shota första gången på länge ;S
Gången du grät? någon dag sedan..
Pizzan du åt? oj då, kan inte minnas, kanske seanst med karin i hammarbyhöjden, capricciosa, slizad! =)
Gången du var i göteborg? under studenten på liseberg för över ett år sedan..
Gången du var i stockholm? NU!! sitter i min lägenhet..
Gången du var full? härom dagen
Personen som såg dig gråta? :S Björn antar jag, träffar inte så mänga andra! :P

Vem..
Vill du kyssa nu?
Inte någon särskild just nu men antar att det blir Björne när han kommer hem..
Ska du träffa imorgon? Kanske karin och therese eller så sitter jag själv hemma..
Sjöng du senast för? mig själv :D
Hade du senast en msn konversation med? En kille från skarpnäck
Spelade du senast tv-spel med? ??? ingen aning, spelar typ aldrig Tv-spel
Vill du ta med på en romantisk resa nu? Min syster ;)
Vill du kasta en sten i huvudet på? Tjejen på Willysparkeringen :P
Förtjänar att dö? Inte jag hoppas jag ialla fall..
Vill du sova bredvid inatt? Blir Björn som det brukar vara ,,,

Vad..
Gör dig glad?
Glada vänner, Björn, familjen och shopping!! =)
Gör dig ledsen? ledsna människor, när jag inte får jobb och andra tråkigheter..
Vill du helst göra nu? slappa, precis som jag gör :)
Önskar du att du slapp göra? städa lägenheten själv.. hihi
Vill du ha nu? godis!
Önskar du dig i födelsedagspresent? Astrid Lindgrens böcker i hennes biblioteksamling, köpte första igår; bröderna lejonhjärta.. =)
längtar du till? komma hem till ldkp, sola bada och slappa,, och träffa alla underbara människor!!
Ångrar du i ditt liv? det finns alltid en del grejer man ångrar,,
Är det bästa som har hänt dig? Träffade Björn, och när jag ser när jag gör andra människor glada =)



Puss på er..

Kommentarer
Postat av: elina

naw vad söt du är !! du tänker på mig och vill ta med mig på en resa (A)! och vet du, resan den gör vi på höstlovet, planera in detta nu <3

2008-07-21 @ 19:43:50
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0