Sola och bada!!

Hej allahopa. =) allt bra med er? med mig är det bara prima! :D

Har spenderat dagen med Karin hennes bror magnus och flickvännen Camilla (som även är kollega till mig och Karin).. vi har varit på björkö och solat badat och käkat mackor med potatissallad och skinka!! mums. Riktigt skönt var det att ligga och gassa i solen några timmar, hände inte så mycket på brunfronten, men det är ialla fall skönt och bara ligga och slappa!!

Nu är jag hemma och ska göra iordning mig för staden.. Björn bjuder nämligen med mig ut ikväll på middag och därefter bio!! har bokat två platser på "You Don't Mess With The Zohan".. verkar vara en rolig film och camilla och magnus rekomendera den så den fick det bli =)

Nu ska jag fixa lite.. ha det pussar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0