Sola med mig själv!!

just nu har jag lite lunchrast från min solning i det vackra vädret ;) är hju ledig idag så passar på och solar.. Fast, jag är inte ledig hela dagen som jag trodde jag skulle vara när jag vakna imorse! Min chef ringde nämligen mig vid 10-tiden och frågade om jag ville jobba ikväll för det var en som blivit sjuk! och jag tackade jag, så länge jag fick ledigt nästa fredag :D och det fick jag!! Jihoo..

Nu ska jag käka upp min goda tacko som blev över från igår och sedan ska jag bege mig ut i solen igen!!

Först ska jag bara bjuda på lite slumpmässiga bilder från min kamera som jag nu fört över till datorn sedan vi hitta kamerasladden igen! =)


Therese 2 och karin i karins sommarstuga för ca 2 månader sedan!!


Mitt lilla verk..! Karin på bryggan!!


Tobias, Björn och pappa reser flaggstången efter rengöring av den!!


Kusinen Rasmus (student i lidköping)och jag som hänger på blommor.


Rezartha tar sudenten i skövde..


En regnig student! :P


Studentbalen!!


En av samhällsklasserna och Frida,Calle och malin!

Nu går jag..
Ha det pussar.. <3


Kommentarer
Postat av: elina

ja jag skulle ju kunnat komma :( men jag "Börjar" mitt sommarlov på måndag, då kan jag komma när jag vill, fast kanske ska åka med Tobias till Norge först men får se !! ska ju komma upp nån gång innan skolan börjar iallafall :)

2008-07-31 @ 13:37:16
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0