Måndax avklarad! =)

Nu har jag varit på min allra första måndaxklubb för i år,, har förstås varit där förra året och året innan det men i år var det allra första gången!! En helt underbar kväll med alla vänner (nästan alla) och sysyter förstås!! :D

Kvällen började med en sväng förbi pizzerian för att hämta upp en kebabtallrik till mig ocg elina.. var två små hungriga flickor, denna åt vi sedan på förfesten som var hemma hos Mellissas syster och vi var där vid halv 8 tiden.. kom en hel del folk faktiskt, många nya men även bekanta ansikten!! Men Guuud vad varmt det var inne hos de,. bodde på översta våningen så solen har la legat på hela dagen!! hihi..



Vi fortsatte sedan till Stadt och var där vid ca 00 -tiden.. Dansade en del men inte så mycket som man hade önskat,, det var förskräkligt varmt och olidligt, kunde dansa max 15 minuter sedan var man tvungen att gå ut och lufta sig för att man var drypande blöt.. Puuh!! ;P

Men kvällen var väldigt lyckad och vi kom hem nöjda ochj glada vid 3-tiden och somnade gott i våra sängar!!


Nu ska jag sova! ha det underbart och sov gott..! Pussar



Kommentarer
Postat av: elina

jag tycker det var en mycket bra kväll, förutom värmen då ;)

2008-07-30 @ 14:33:50
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0