Lidköping-flashbacks! =)

Tänkte jag skulle visa er lite bilder från när jag var i ldkp senast!! har ju massa bilder på min kamera men kan ju som sagt inte föra över dem så nu har jag istället fått lite bilder av min kära vän sofia, så nu ska ni få se och njuta :D

Blir bilder från balen som äger rum i lidköping för alla studenter varje år, och efter det drog vi ihop gänget och partade loss lite! =)


Jocke som tog studenten och med flickvännen Sofia bredvid

       
Frida, Tobbe och Frida var vackra studenter!!


Jocke med några polare!!

           
Många fina klänningar/tjejer/killar var det denna dag! =) längtar tillbaka!!

Festen hemma hos Fredrik sen då!!


Fredrik på hugget redan från början!! =)

       
Björn jag fredrik, Sofia, Maria fredrik och Natte


Jag var't Glad iaf!!

       
Tjejer ggr 3


Jag och Älsklingen!!


Avslutar med Allas våran Håkan!! =)

Har många många fler bilder men det får bli en annan gång, orkar inte riktigt ladda upp alla nu! :P hihi! Nu ska jag kolla på Våra bästa år!! Pussar på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0