Hemma..

Då var jag hemma igen efter en hel dags jobbande!!
Hoppas allt är bra med er mina små puddingar ;P

Jag har idag tack vare min snälla mamma fått en hemresa bokad imorgon efter jobbet så jag kommer hem och kan gå på Liseberg med mina söta små/stora syskon på fredag!! =) jihoo...
Dagarna hemma ser ut som detta, som jag vet än så länge;
  • Torsdag: Hemkomst vid 22-tiden.. hälsa på alla, sova!
  • Fredag: LISEBERG med bror och syster
  • Lördag: Jobba Östhaga, kl18 blir det sedan kalas för mig och mamma på mammas sida! =) jihoo, presenter ;P hehe
  • Söndag: Jobba Östhaga, slappa och umgås med allahopa! =)
  • Måndag: Sola, bada softa! Kvällen blir festa på måndaxklubben! (nån som ska me??)
  • Tisdag: Bakfylla, vila och åka hem!
Här har ni mina dagar i lidköping framöver, så om ni vill träffas får ni boka in er i mitt fullsatta schema ;O) hihi!!
Nu ska jag laga mat med plutten.. pussar..



Kommentarer
Postat av: sofia

måndagsklubben är inbokad för min del med :P

2008-07-23 @ 19:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0