Godmorgon!!

Nu sitter jag här innan jobbet och käkar lite frukost, börjar nämligen först kl 10.00 idag och slutar 18.00!! Lite trist att komma hem så sent men alltid skönt med sovmorgon ;) hihi..

Igår blev det ej någon updatering, förlåt för det.. Tvätta nämligen igår och sen när Björnen kom hem så fanns det ingen möjlighet att komma mellan honom och datorn!! ;P

Men tänkte visa er lite bilder från när jag var i karins sommarstuga =) det vore väl kul :D


Gick en promenad själv tidigt på morgonen och skapa de då dessa bilder =)

Sjön!

       
Flippflopp, kamerafodral och en väldigt lyxig sommarstuga!


Mysiga stugan!

       



   
Det var inte lätt att fånga karin på kort!! ;P


Jag solar och spelar kort!

   
Björne var med och en liten smygbild på mig!!

Ha det alla, nu ska jag hoppa in i duschen!!
Puss kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0