God Kväll!!

Nu sitter jag här framför datorn igen, lika sent som vanligt!! lika seeg som vanligt också med att lägga upp inlägg!! Märker till och med det på skrivandet nu att jag inte skriver lika mycket som jag brukar för kan inte riktigt träffa rätt tangent sådär ofta som jag brukade.. men men, får hoppas suget kommer tillbaka snart igen!!?

Blev ingen mobil igår iaf! var framme på stan och kollade i lite olika affärer på mobilerna som intresserar mig men de var dyrare i alla affärer jag var i än vad den ska vara på PcCity som det var tänkt vi skulle åka till och Björn var heelt säker på att han visste vart det låg, men när vi kom fram så var det visst Computer City... typiskt! så det var bara att köpa ett par leggins och åka hem igen! :( men men, får ta det på fredag eller nått när jag är ledig!!

Idag ringde morbror Tolle oväntat nog! men alltid lika trevligt med ett litet samtal hemifrån :D
   
Idag var det jobb som vanligt men med lite sovmorgon också.. har börjat halv 8 alla dagar hittills men idag och resten av sommaren börjar jag kl8 men slutar tyvärr istället halv 5!! men just idag så var sofie inte från jobbet förräns kl halv 6 en hel timma senare än vad jag skulle.. var nämligen på ledsagning det sista och det blev mer utdraget än vad det var räknat med och taxisarna gick ej så ofta så det var bara för mig att skriva upp övertid   :) hihi!

Ne nu ropar sängen, men ha det lovely alla.. så höres vi!
Pusskram cykelram!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad ville han :) ??

2008-07-03 @ 21:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0