GLAAD!!

Nu är sofie mycket mycket GLAD!! vet ni vad det första jag såg när jag klev innanför dörren när jag kom hem i förrgår kväll!? Min kameraladdare, Björn hade hittat den när han skulle plocka ner en lemapa vid datorn, då ramlade den bara ner på golvet som från ingenstans.. och både jag och han har kollat där tidigare.. Lite mystiskt hihi!!! Men nu är jag glad att den äntligen är framme igen! :D

Har nyss klivit upp från sängen också. är ledig idag, sköönt!! =)
Men är inte själv hemma ideg, har nämligen sällskap utav Björns bror som kom hit igår kväll, men han ska redan visdare idag med flyget till Finland för att gå på någon konsert eller festival..  Kul med lite besök från hemtrakterna ialla fall! :D

Nu ska jag käka frukost! ha det gött..
puss kram



Kommentarer
Postat av: Diana,

tacktacktack Sofie =D=D

nu har jagd et äntligen, efter all detta tjöt ;) haha ...





iiiih =D

vi hörs, ha de super.

!!!puss!!!

2008-07-31 @ 12:51:58
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0