Full rulle!!

Idag har det varit full rulle hela dagen ska ni veta.. varit på jobbet till kvart i fem, efter det var jag med karin en timma då vi bland annat handlade till min och Björns picknick som vi hade idag!! sedan for jag hem för att förbereda picknicken som bestod av rostbiff, potatissallad och chiabatta med philadelphia och tomat på,, efterrätten bestod av honungsmelon!! till det drack vi även lite öl och festis!!

Vi begav oss hemifrån ungefär vid 6tiden och gick en liten vandring på 15 minuter till skogen/spåret i närheten av oss.. där vi satte oss en bit in på en bergskulle i solen och hade våran mysiga picknick!! Efter en timma ca så gick vi ner till sjön en bit bort, ville visa Björn vart den låg om han fick för sig att gå dit nån gång?? man vet aldrig!!


Björn på G!! Han får sköta bärandet av picknickväskan!!

Jag bär filt och tröja om det skulle bli kallare!? Sms fick jag med!


Björn tyckte det var kul at fota mig nedifrån hela tiden :P


Mysigt


Jag i vackra "alégången"

Picknickmaten, jag, en trött Björn och egopic!! =)

Vi gick sedan en vandring vidare i skogen, förbi bäckar golfbanan och andra intressanta saker ;P hihi!! det sluta med att vi till slut efter en Timmas vandring i spåret kom hem med trötta ben och mätta magar!! Så det får vi ta och göra någon annan gång igen :D


Sjön var vi och såg på!!


Badet och en del av golfbanan!!

Nu ska jag dricka lite vatten och göra iordning mig för kvällen! ha det underbart och sov gott! pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0