Dålig updatering!!

Hej  mina kära vänner! =)
Här kommer jag tillbaka efter lite tystnad .. hihi!! Hoppas allt är bra med er, med mig är det bara super, lite trött bara men då är ju allt som vanligt ialla fall ;)

Sen senast har det inte hänt så mycket.. Igår morse for Björn till Lidköping för vissa plötsliga speciella besök där hemma! jag gick till jobbet som vanligt och jobbade på, efter det bestämde jag karin och therese att vi skulle ta det lite lugnt umgås och ta en öl på Caprese. men slutade som vanligt att det blev ett par 7.0:or cider istället hihi!!

Idag vaknade jag lite sådär dragen och god men klev upp glatt till jobbet och jobbade på som vanligt :) nu efter jobbet har jag inte gjort så mycket, har vart trött som sagt så har bara suttit lite vid datorn och fastnade framför en svensk film på Tv4Film!! hihi.. rätt bra faktiskt, vi svenskar kan ibland faktiskt =)
Nu sitter jag bara och väntar på att Björne ska komma hem så vi kan kramas lite och sedan gå och lägga oss, vill sova! *snark*

Ha det gött nu flickor och pojkar!! pussar


Kommentarer
Postat av: Maria

kommer du hem i helgen?

2008-07-06 @ 22:18:09
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0