Bättre sent än aldrig! =)

Japp, stämmer bra det eller vad säger ni? Bättre att jag uppdaterar med några dagars mellanrum än att  jag inte skriver alls ;)

Det har varit full rulle sedan jag kom hit så därför denna dåliga uppdatering!!
Kom till lilla vinninga i torsdags kväll och begav mig med syskonen till Liseberg på fredagen!!


Liseberg från lisebergstornet!!


Hela syskonskaran

 
Pandavision med 3G-glasögon och colorado förstås!


Spegelhuset!!

   


Lisebergsbanan såklart


Elina och jag i den röda bilen i Jukeboxen

 
Lisebergskaninen, elina glad med stoor glass! =)


Elina var trött och orkade inte gå när kvällningen kom!!!

Nu ska jag börja fixa iordning mig lite, dags för första Måndaxklubben för mig idag! :D ska på förfest hos Melissas storasyster först.. ska vara där om en halvtimma så har lite bråttom heheh!!

Ha en ra kväll allesammans.. pussar kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0