5 dagars bloggvila ;)

Jo här kommer jag igen efter lite semester från bloggen :P hihi!!
hoppas allt är bra med alla och att det har varit det sen senast.. med mig är det bara bra och livet fortsätter att leka :D
Jag har sedan senast varit hemma i lidköping och herjat över helgen och också hunnit med en picknick i vardagsrummet igår ;P

I fredags begav vi oss hem mot lidköping i Pers bil fast Björn hoppa av i Mariestad för att umgås med sin familj i pappas sommarstuga medans jag fortsatt in vidare till lidköping där jag lekte loppan med Charlie och syrran på biografen (charlie jobbar där!!), ska lägga ut bilder så fort jag får dem av Charlotten =)

lördagen sen så var det shopping för hela slanten med mamma och Elina, köpte bland annat ett par kortbyxor ett par jeans och en piké-tischa.. TACK MAMMA!! hihi.. Vi åt även baguetter på Elake måns i bilen på åhlensparkeringen innan vi begav oss till majåker för att hälsa på mormor =) där vi gick en promenad i området och även hämta upp lilla Diana på vägen.. hon följde med oss hem och väl hemma blev det grillning och en massa snack om Dianas resa till kina hon kom hem från i fredags :)

efter maten begav sig; jag, elina, diana, mamma och pappa till mariestad för att lämna av mig i björns pappas stuga.. de fick även då se lilla Ella som är två månader gammal och lille William.. var mest därför elina ville följa med hihi..


lyckades få en bild på William innan kameran dog =)

söndagen var det sola och bada för hela slanten, ialla fall i ca 2 timmar.. var ju tvungen att leka med william och kolla på björn och torbjörns vattenkrig också,, som jag dessvärre inte fick några bilder på!! =( synd det.. vid kvällningen blev vi skjutsade till Töreboda där vi tog tåget hem för att vi var ju tvugna att komma hem och jobba på måndagen.. you've got to do what you've got to do :D

hare.. puss kram!!

Kommentarer
Postat av: elina

åh, småttingarna var ju så söta !! jag vill också ha ;) haha

2008-07-17 @ 19:59:34
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0