Suck!

Vaknade först utav klockan, som jag ställt på kl 8! men somnade om, sedan vaknade jag halv 9 och sedan 9! Hade tänkt att inte sova för länge idag, men det gick ju som det gick! Jag hade somnat om och vakna inte förrän mobilen ringde kl 10 och det var fårn jobbet, de undra om jag kunde jobba imorn! Klart som tusan jag kan, har ju inte så mycket annat för mig på vardagarna annars, sitta helt själv dag in och dag ut, NEJ TACK! =)

Sen jag gick upp har jag suttit här på bloggen och snokat runt , har även kommit på att jag sååå gärna vill ha en egen hund! Visste i och för sig det redan innan, men nu har jag bestämt mig för att jag ska ha en! även om det kommer dröja evigheter, man måste ju va hemma väldigt mycket med hunden den första tiden och det hinner inte jag och Björn nu när vi jobbar på dagarna! SUCK! Men någon dag kommer det i alla fall springa runt en liten söt lurvboll här i våran lägenhet =) Längtar tills dess!

Har mina favoriter

 





"Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt
och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din, din lycka är min
och gråten är min när du gråter."




Kommentarer
Postat av: malin

tjena! hur är läget? så du bor i sthlm nu din lilla filur! =) vad pysslar du med därborta i stora stan då? =)
hehe ja 8 veckor är han idag och två månader på lördag..tiden går så fort så fort! =)
kram på dej!

2008-01-14 @ 12:33:09
URL: http://malinsandgren.blogg.se
Postat av: Anna

söta favoriter du har :)

2008-01-14 @ 13:33:09
URL: http://annagotland.webblogg.se
Postat av: Maria

Men om du inte har ngt att göra så ring mig då, vi hörs ju aldrig längre :(

2008-01-14 @ 23:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0