Saknar träningen!

Sitter här och tänker tillbaka på förr när jag spelade fotboll i VinningaAIF! längtar tillbaka dit nu, att få spela träffa kompisar och ha något att göra på fritiden, var länge sedan jag gjorde det. Slutade för ca 1 år sedan för att jag skulle satsa mer på skolan sista året och sedan blev det aldrig att jag börja igen opch sedan flyttade jag ju till sthlm till hösten så jag har ju inte kunnat börja nu, skulle bli lite svårt att pendla 80 mil fram och tillbaks till varje träning ;P hehe! och sen känner jag knappt några här iaf ingen som spelar fotboll så är lite segt med att börja i sthlm!

Men men, jag får väl börja med något annat som jag och Björn kan göra tillsammans, kanske dans! Har faktiskt pratat om det att vi ska börja pardans tillsammans, kan ni tänka er det att Björn vill börja dansa, go pojk jag har! plus att jag har dansat ca 5-6 år när jag var yngre så har det lite i kroppen, fast då vart det disco, singeldans! Men vi får se hur det blir med det..

       

Nu ska jag dra och göra iordning mig inför jobbet, ha det bra allihopa!
Puss kram



Kommentarer
Postat av: sofia

dans det var längesedan :) lycka till med jobbet och lägenhetsletandet! kram

2008-01-17 @ 15:18:17
URL: http://tusenminuter.blogg.se
Postat av: Maria

men du, ja tipsade ju dig om en fotbollsklubb i Sthlm. de har ju den största damorganisationen i hela Sverige, klart du ska spela där =) Fast du får ju gärna flytta hit å börja i Vinninga AIF igen ;P
Visa ditt gröna hjärta

2008-01-17 @ 16:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0