Moulin Rouge!

Finns det någon mer kärleksfull underhållande musikfilm i vårna historia? Inte som jag har sett iaf! Sitter och kollar på filmen nu på datorn, Nicole Kidman passar så bra för den här rollen och finns det någon annan människa som har bättre sångröst än Evan Mcgregor!

"Love is a many splendored thing, 
Love lifts us up where we belong,
All you need is love "


image59


      




   

"Don't... leave me this way
I can't survive, without your sweet love
Oh baby, don't leave me this way "






Kommentarer
Postat av: elina

jag såg på alla musikalscener när jag tränade häromdagen!! då gick träningen på trampen fort kan jag säga :)

2008-01-18 @ 22:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0