Kväll!

Nu är jag hemma igen, efter kvälls jobb till 22.. men sen tar det nästan en timma att åka hem , lite surt, men trivs så ska inte klaga! =) Skulle egentligen ligga i sängen nu men är för otrött för att Björn ska kunna sova, han blir inte så glad när jag ligger och petar och pratar med honom när han ska sova!
- Tyst, annars knuffar jag ner dig från sängen!
Så lät det när jag låg och småprata och kolla på mobilen! hehe, blev lite små skraj så jag bestamde mig för att kila hit istället, för här har jag något att pyssla med utan att någon stör sig :D

Jobbigt är det också när man inte kan hitta en lägenhet som man kan hyra, letar efter en ny eftersom den vi har nu ska säljas, så leter efter en närmare jobbet kring Bagarmossen. men är det någon som svarar på annonserna, hepp! Typiskt när man är i stort behov! men men, hittar väl en till slut.. inte så precis att vi kommer bli utkastade men. Skönt att ha något innan man måste välja första bästa när tiden blir knapp!







"I drömmar och kärlek är ingenting omöjligt."



Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas att ni hittar någon lägenhet snart. håller tummarna för er!

2008-01-17 @ 14:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0