Hemma igen!

Nu var jag tillbaka och lite piggare än igår så nu kan jag äntligen uppdatera lite!
Har inte vart hemma på hela helgen, kom hem först igår eftermiddag!
I fredags åkte Björn till Mariestad med sin pappa till deras sommarstuga för att hjälpa hans bror att flytta så jag satt helt ensam hela fredagen och trökade vid dator och Tv:n, ska aldrig mer vara hemma själv en fredagskväll! det värsta jag vart med om! :P

Lördagen väntade jobb och gick upp som vanligt kl 6 för att göra mig iordning. Dagen gick fort och kl 16 var jag klar, då begav jag mig hem till min kompis/kollega Theres för att hjälpa henne inför kvällen, det var nämligen inflyttningsfest på gång hos henne! Tacos satt vi och ordnade med och strök dukar och gardiner, mycket trevligt! =)
vid 19 - 20 tiden började folk droppa in och välkomstbålen var uppskattad! Jag hade bestömt mig för att inte dricka så mkt denna kväll för att jag skulle upp och jobba kl8 nästa dag! Men det gick ju som det gick! Var en av de goaste den kvällen :P vi drog ut och hamnade i Skarpnäck på en kareokebar där jag hade lovat att sjunga men ångra mig när jag såg hur mkt folk det var hihi! Men sjöng faktiskt senare ändå, precis i slutet när modet hade samlats ihop!

Vi bar oss senare av i taxin till slussen! Det var jag theres karina och theres poj billy! som för övrigt har en egen grupp som är helt okej! han är duktig på att sjunga http://g-ruffs.com! Där i slussen stannade vi inte mer än ca 1 timma innan vi skulle hem igen, jag skulle sova hos theres för att jag skulle få närmare till jobbet, eftersom hon bor i bagarmossen där vi jobbar! perfa! Vi var hemma ca halv 4 på morgonen och jag skulle upp kl 7 så var lite smårädd för att försova mig!

Vaknade iaf av klockan när den ringde och jag reste mig upp! Oops, jag skulle nog inte ha tagit den där sista drinken :S var typ fortfarande påverkad när jag vaknade! vinglade mig till jobbet och skämdes järnet när jag kom in och alla titta på mig! hoppas de inte märkte att jag var bakis/full! hehe! vid 11 tiden började jag kunna tänka klart och veta att jag faktiskt levde! hehe! När dagen var slut drog jag hem med en gång.. la mig i soffan för att sova men kunde inte.. tyvärr! Gick och handla så att vi skulle ha något att äta, Björn kom hem vid 21 och jag var överlycklig! kollade på Tv lite tillsammans! äntligen inte ensam längre hihi.. äntligen någon att prata med.. vi gick och la oss vi 22 och somna med en gång, då var jag riktigt trött, vakande för ca en timma sen och har kollat lite på tv.. är ssååå seg alltså! gud vad skönt det var att sova! hihi,, nu ska jag försöka piggna till lite

ha det gött alla! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0