Godmorgon!

Vakna klockan 8 av att ett okänt nummer ringde till mig! Jag svarade lite halft trött:
-Sofie
-Hej, jag ringer angående en lägenhet i Skogås!
-Okey!
Sen blev det helt tyst, jag blev helt paff, viste inte vad jag skulle säga, har inte ringt någon tidigare så visste inte vad jag skulle säga då!? Men tillslut börja munnen röra sig och jag börja fråga lite om vad hyran va och yta osv. Verkar helt okey men sen är frågan om jag vill åka 40 minuter till jobbet, inte så stor skillnad från 45minuter tidigare! :S men det var ju ett bra erbjudande! Hmm,. måste prata med Björn om det här, ska ringa tillbaks ikväll till henne!
Så får vi se vad som sker...!??


gammal bild!


Ha det, Puss kram

Kommentarer
Postat av: Maria

hehe, kunde inte inte hittat en fulare bild? Neeej tänkte väl det.. det är ju omöjligt =) hihi! Vad roligt att det börjar hända lite saker med lägenhetssökandet. Ha det underbart! Puss puss

2008-01-29 @ 22:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0