Gårdagen och idag!

Har de senaste timmarna suttit och målat med mina nya glitterlim pennor som jag fick av Björn och med de andra pennorna som jag också köpte idag, massa pennor i olika färger.. köpte även 1kg svarta A4papper, stod faktiskt så på paketet när jag köpte det hehe! köpte det för att kunna göra massa små fina kort med de nya pennorna! =)
Älskar att pyssla!
Gjorde ett kort som mamma ska få när hon fyller år :)

      
Blev på snedden!            Glitterpennorna!

Igår ville Björn äta hamburgare, och då tänkte jag på färdiga hamburgare som man köper i affären och bara steker och klart, och med vanlig drssing! Men nej då, när min älskling lagar mat då ska det vara speciellt, egengjorda hamburgare och egengjord dressing! hihi... Riktigt smarrigt var det. med pomes friten till!

      
Björn fixar maten            Färdig hamburgetallrik!

Idag vart jag ledig från jobbet så det första jag gjorde när jag steg upp ur sängen, (nästan direkt iaf) var att klä på migg joggingkläderna och gav mig ut för en joggingtur. Sne gjorde jag mig klar för resa till Bagis för att ha ett litet snack med chefen :P hehe! Sen bar det av in till staden för att köpa mina pennor och papper och sedan till Gina där jag fann en tröja som jag blev kör i och en ihopsydd hög kjol med en röd topp! mycket läckert... =)

             
        Klänning                          Brun tröja                    

Så jag har klarat av en hel del idag iaf.. skönt!
Men nu bär det av till sängs! Ha det bra..
Puss kram



Kommentarer
Postat av: Maria

Heej hopp, täntke bara tala om för dig att de där glitterpennorna torkar ganska snabbt. Jag talar utifrån egen erfarenhet. Hittade dem idag när jag pysslade och då var de redan torra :S Å då har vi lika många som dig utan ha använt dem så känns dumt nu, så använd dem :D hehe! Du svarade inte när jag ringde upp dig? Hehe som vanligt ringer vi om varandra. MM,hamburgaren såg riktigt smarrig ut! Ha det udnerbart! Puss!

2008-01-21 @ 23:13:09
Postat av: Maria

hehe, lugnt att vi kan ha en sådan dag. Heeeel skönt :P Längtar tills du kommer hem!

2008-01-21 @ 23:15:02
Postat av: Kristin

Åh vad seriöst med riktiga hamburgare :) såg jäkligt gott ut

2008-01-22 @ 11:58:02
URL: http://www.kristinsandgren.blogg.se
Postat av: Maria

Bara för att jag inte har haft ngt att göra idag så har du inte uppdaterat din blogg.. Morrr! ;) hihi!

2008-01-22 @ 16:44:35
Postat av: elina

you have to make money not spend them ;)
mumsig hamburgetallrik föresten, kan göras när jag kommer nästa gång :)

2008-01-22 @ 18:41:53
Postat av: Diana

Svar; men sofie, jag trackar inte ner på din klänning, skrev att den var väldigt fin för den delen på min blogg, bara att jag inte köper den i och med massproduktionen .. och din klänning var ett praktexempel :)

men som sagt, jag tycker den är fin, står på bloggen.. Puss!!ösnka mig lycka till på fysikprovet :D

2008-01-22 @ 22:56:22
URL: http://DianaKines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0