Fast i rutan!

Att jag inte kan slita mig från datorn någn gång! har ju i princip fastnat vid datorn de senaste 5 timmarna.. och bara framför blogg.se också! Tror jag har blivit tokig! Har även suttit här senaste timman och försökt intala mig själv att jag ska resa mig upp gå till sovrummet byta om och gå ut och springa, men verkar inte som det har gått så bra, sitter ju fortfarande här! varför ska det alltid vara så svårt att lufta på sig från datorn och vara lite hälsosam för en gångs skull!?

Men det är iaf kul att kolla in allas bloggar och se hur alla designar till sin egna blogg och se hur de uttrycker sig om sin dag! =) Själv så ska jag försöka lära mig att designa min blogg så att den ser lite profsig ut! men det lär ju dröja ett tag efter som jag inte är så haj på det där med alla tecken, vad de betyder och så! Någon som har något tips eller någon bra sida där man lätt kan lära sig??

Dagens slappa outfit:




Kommentarer
Postat av: DianaKines

Hejdär Sofie ^^,
jo bloggen är ju ngt man inte kan slita sig ifrån, när man har tid vill säga .. usch själv tar jag en paus nu, från mitt mattepluggandes ^^,

du, kolla in ;Designadinblogg.blogg.se
där har du en massa lätta tips hur du fixar bloggen ( :

Pusskram, ha de gott !

2008-01-14 @ 14:42:43
URL: http://DianaKines.blogg.se
Postat av: Anna

Jag är ju hundallergiker, jag gillar många hundar men jag specialliserar mig på dom som är till för asmatiker som terrier eller fransk bomulls hund, de hundar som ser ut som stora nallar brukar jag tåla faktiskt, det borde ju vara tvärtom :)

Tack för filmtipsen! :)

2008-01-14 @ 18:27:36
URL: http://annagotland.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0