!!!!

Sitter och Googlar lite på internet.. Tittar på hästbilder och längtar tillbaka till ridningen, även om det inte var så länge jag red så var det en underbar period! Tack Janne och Larsa! =)
Vore ju iofs ännu roligare om jag hade en egen häst, men det är väldigt mycket arbete och pengar som man måste ha plus att man ska han någon stanns att ha pollen också :P och det är inte så lätt att hitta! tyvärr så kommer det nog aldrig bli en egen häst för mig men det skulle ha vart underbart!

      
Vackert fullblod               Söta Maggie

Nu kollar jag på The Simpsons idag igen., vilken kvällssyssla jag börjat med :D
Ska kolla vidare nu. ha det bra!
Puss kram




Kommentarer
Postat av: sofia

jasså du kommer hem nästa helg, vad passande. på söndagen är det gratis att träna på friskis, för alla! :)

2008-01-23 @ 20:57:39
URL: http://tusenminuter.blogg.se
Postat av: therese

detta e inget fullblod!!!

2008-05-22 @ 21:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0