Ensam!

Då var man ensam i lägenheten då.. Björn har åkt med sin pappa till stugan för att hjälpa hans bror att flytta i helgen så därför ät jag såååå ensam.. ! tråkigt.. men men, ska jobba hela helgen så halva dagarna försvinner iaf!
Så helt själv kommer jag inte va, jag har ju kollegerna och de äldre =)

Min syster tjatar på msn nu om att jag ska lägga upp lite bilder på henne för hon blev avundsjuk när inte hon fick vara med på gårdagens bilder.. så då får jag väl bara ställa upp och göra det eftersom jag är en så snäll storasyster :D

                             
I sthlm på ställning         I marias balklänning       Lite nyfiken på julklappen

Såå.. nöjd lillan? hade inte så många mer bilder på dig! om du inte vill att jag lägger ut vilka som helst alltså =)

Ha det puss kram



Kommentarer
Postat av: elina

hmm okej, nästa gång väljer jag bilderna :P
mariuas klänning är ju fin men i övrigt så ser det väldigt illa ut haha!

2008-01-26 @ 14:43:58
Postat av: Maria

hehe, är inte lika säker på att jag vill vara med längre isf ;9 hih imed tankepå hur man såg ut den sommare, ett under att de vågaDE VARA MED OSS :p HII"! hA DET fint! oops, caps lock :P Pusssss

2008-01-27 @ 09:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0