13 Januari

Trött, tröttare tröttast! Det är jag det, orkar inte göra något.. har bara suttit inne hela dagen i en mörk lägenhet och slöat! Just nu kollar jag och Björn på The Heartbreak Kid! Än så länge är den bra, de har precis gift sig ;)

Även om jag är slö idag så har jag och Björn bestämt att vi ska ut och springa tillsammans ikväll även om jag egentligen inte orkar just nu! Men har man väl kommit ut så brukar det gå bra sen =)
Måste ju ut och röra på mig nu, har vart såå onyttig den senaste tiden och det ska det bli ändring på nu, brukar säga det och det går bra i början men efter 3 dagar så sitter man där med en godispåse i handen.. hehe!
Svårt det där att hålla sig borta från snackset! hihi!

Nu ska vi fortsätta med filmen!

image13




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0