Vad ska man göra?

Ja vad ska man göra när man sitter helt sjäkv hemma i lägenheten en lördagskväll??
Ingenting... Klart man sätter på Arvingarna på högsta volym och käkar flingpuffar
framför Tv:n.. =)



Har städat iordning i köket också! Såg för jäkligt ut innan! nu är det bara Björns grejer kvar på bordet,, alla hans papper, han har blivit så duktig nu, han har börjat intressera sig mer för facket och går på möten och sådant! och ska fixa ett möte själv !! Duktig min grabb har blivit!! =) STOLT!
Ikväll är han med jobbarkompisarna och har pokerkväll, det är därför jag sitter själv.. men det får jag låta honom unna sig, en grabbkväll, inte ofta han gör det så !!

Nu ska jag fortsätta städa och packa ordning för flytten och ställa i våran lilla hörna. inte så stor än men den kommer börja växa snart! =)

      

Ha det.. pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0