update..

..av bilderna från dagens shopping!!

först var jag på IKEA! då köpte jag 5-pack ljuslycktor i svart/vitt/grått och rosa/vita/lila!!
köpte också doftvärmeljus i matchande färger :) ska även köpa blåa på lördag som doftar som havet!



Sen var jag och shoppade på DUKA där det var två bord med 70% på allt där..
Jag köpte svarta och vita koppar á 4st och 2st 4pack ljushållare, ballongvispar och även "vinkork"
jag sparade samalagt nästan 500kronor på detta på DUKA! inte dåligt, riktigt fynd! =)



Var mkt nöjd med dagen, men ser fram emot lördagen då det ska shoppas mer :D
ha det bra allihop!
pussis

(sorry för de suddiga bilderna)



Kommentarer
Postat av: Diana

Jag må säga sofie att det var riktigt härligt snygga ljushållare du köpte .. från IKEA , me like alot . hehe ,

och du, jag gjorde min header via paint ;) hehe ..

du fixart.

//Diana

2008-02-19 @ 21:48:55
URL: http://DianaKines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0