Tjo hejsan!!

Nu sitter jag och blänger på lite olika bloggar och läser vad de har haft för dig i veckan och denna blåsiga fredagskväll ;P hemskt vad det blåste idag, cyklade på jobbet idag men hade faktiskt gått fortare om jag hade gått istället,, när det väl kom en vindpust så stod jag och trampa på samma ställe kändes det som i typ en halv minut :) hihi.. så kan det gå..



Nu ska jag hoppa i säng för imorn ska vi upp och packa till både flytten och skidresan som vi beger oss iväg på på söndag morgon.. så har lite att göra och sen blir det även IKEA imorgon :D JIPPI!!!!!! ska bli så kul.. ser fram emot det enormt mycket!



Ha en fortsatt trevlig fredags kväll alla mina vänner och kära.. :)
Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0