Tiden går fort!

Snart har det gått en vecka sedan jag fick äran att blogga åt min syster! och jag kan tänka mig att den här veckan gått ännu fortare för henne än för mig eftersom det alltid brukar vara så när man får ledigt.

Idag har jag g¨ått i skolan och det har inte hänt så mycket, det är ganska slappt fast ändå har vi mycket, lite knepigt det där. Efter skolan åkte jag till frissan för att göra mitt hår en nyans ljusare men detta resilterade i att mitt hår blev ljusare fast lite oranget samtidigt, jättesvårt at förklara men nu vill jag bara ha tillbaka det mörka.. Så får se hur allt slutar, ska jag låta det va eller ska jag färga om ?? ååh..

Har inte hört så mycket av Sofie för övrigt men med det så kan jag ju bara tänka mig att hon har det bra, vi får se hon kansek ringer mig ikväll eftersom mamma har fyllt på hennes mobil :)

image237
10år sedan, hela familjen Johansson!
Ibland vill man tillbaka :)


Nu ska jag fixa lite sen är det dags för träning och därefter blir det mys med kompisar!
Hoppas ni får en härlig fredags kväll!!
PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0