Sofie´s syster här!

HEj alla glada!!
Har försökt att ringa min kära syster men har inte fått något svar! får hoppas att mobilen är död så att inget allvarligt har hänt dom på resan dit !! Själv kan hon ju inte ringa mig eftersom hon inte har några pengar om hon inte fyllt på sin mobil än då :)
SKa försöka uppdatera efter Sofies önskemål hädanefter och göra mitt bästa för att hennes läsare ska bli nöjda och glada!
Hoppas ni nu får en fortsatt trevlig Söndagskväll och njut så länge ni kan för snart börjar skolan eller jobbet!

         
systrarna johansson!      Sofie drar sig till allt som är sött ;)

image233

Härmed höjer jag glaset och välkomnar mig själv som gästbloggare den följande veckan!
Enjoy! :)

ha de, puss och kram elina

Kommentarer
Postat av: Maria

Lika som bär nu när ni har mörkt hår båda två :P

2008-02-25 @ 21:40:44
URL: http://downtoyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0