Pust!!

Hej allihopa!
Jag är visst inte lika flitig som min syster brukar vara när hon bloggar, förlåt!!
Men just nu är det en del i ksolan och träningar osv. Imorgon väntar 2 prov för min del, matematik&Spanska!! Det är inte kul, har ägnat hela eftermiddagen åt att försöka lista ut vad K-värdet är och vilken riktningskofficient det ska va och om (0,3) ligger på punkten y=2x-5.... Puuh!!
Men nu ska jag strax sova, bara fila lite på spanksan det sista..

Måste ju även berätta att min kära syster har det alldeles bra!! HAr pratat lite med henne och solen skiner och det var ganska mycket snö i Vemdalen som skidstället heter. De åker skifor hela tidne och inget är ännu brutet och tur är väl det. Stugan de bor i verkar också vara väldigt fin.
Kan också tillägga att Sofie VURPAT.. haha, inte ens jag gjorde det när jag åkte skidor nu på sportlovet och jag var i Norge och där är det mycket svårare backar ;) hahah!! så det ska hon allt påminnas om länge..

Ne nu ska jag som sagt öva inför provet, sen är det sängen! får stänga av min mobil så att jag inte får några samtal som stör mig! har ju börjat få en del nu efter allt bloggande.. haha ne skämt åsido!

Ha det fint och hoppas er vecka har varit toppen än så länge!
image236
Sofies ursöta syskon i Norge. Elina&Tobias!

pusspuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0