Natti!!

Nu ropar sängen (Björn) så måste dra nu.. sova för det blir jobb imorn! och så har jag lovet älsklingen massage innan vi ska sova också och han var trött så måste gå med en gång innan han blir galen ;P
för inatt vakna han och hade jätte ont och domningar i armen och visste ej var det var :S så då fick jag komma till undsättning och tänka efter vad det kunde vara?? växtvärk, muskelvärk, sträkning, vätskebrist eller blodförgiftning?? Visste inte vad det kunde vara så jag sprang iall fall ut i köket och hämtade vatten till honom och som han önskade (mitt i natten) en risifrutti ;P söt pojk!! gick ialla fall över till morgonen säkkerligen för min super insatts som arm-massör!! hihi...



nu ropar han som en galen hund så nu går jag.. ha det..
kramar =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Heej, hehe, skrev från Fredrik dator å märkte det när jag skickat så orkade inte skriva ett till, jag antog att du förstod att det var lilla ja :D hehe nejdå.. ja kommer nog inte åka nånvart.. känns som att det snart bara kommer vara lilla jag kvar :( hehe, men det låter bra, hopps det blir snart då :D ta med dig björn hi, vafan billigare hyra :D å byggnadsarbetare söker de alltid :D Hälsa Björn det, å du är väl nästan given på samängen Så det blir ju kanon vettu :D! pusss

2008-02-20 @ 22:26:48
Postat av: Maria

det är helt sjukt, så fort de är minsta sjuka eller ngt fel på dem (killarna) så tror de att de ska dö. å vi springer som galingar för att göra det bättre med att passa upp dem, (riktigt mysigt att få skämma bort dem lite) hehe men när vi blir sjuka dä säger de bara: Gaska upp dig å så retas de för att vi är mesiga.. Hehe de är ju för härliga, deras stolthet..den kan man aldrig ta ifrån dem ;P

2008-02-20 @ 22:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0