Kärlek i högsta grad!

Idag är det 1år 8månaders dagen med min älskling!!
Helt underbart att jag har fått tillbringa dessa underbara År/månder med honom, han är det bästa man kan finna!
Hur skulle jag klara mig utan dig? Du lyfter upp varenda dag så jag orkar fortsätt även om det är tufft,,
har verkligen haft tur som har haft dig den senaste tiden, hade inte klarat av alla jobbiga saker som hänt senast utan dig.. Älskar dig över allt och kommer alltid att göra..



Snart är det Alla Hjärtans Dag! bara 3 dagar kvar! Förra året firade jag och Björn det med lite tackos med rosor på bordet och tända ljus! Jag hade även gjort en egen tårta, All by my self!! Riktigt nöjd faktiskt =)




Ha det bra alla.. nu ska jag städa!
Puss kramis



Kommentarer
Postat av: Maria

åh, vad romantiskt

2008-02-11 @ 14:37:00
URL: http://downtoyou.blogg.se
Postat av: Kristin

Fan vilken proffsig tårta!

2008-02-11 @ 16:46:29
URL: http://www.kristinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0