Jippi!!

Vilken tur jag hade förut.. sa ju att jag inte skulle hinna till träningen men man kan ju aldrig riktigt lita på internet tabellen om när man ska vara framme ock så, sen var ju även busschaufören tidig så jag hann till träningen halv 4,, var tillockmed där 20 över.. =D

Nu har jag bakat lite sen jag kom hem och även innan träningen för att göra slut på margarinet som snart gick ut och för att vi ska flytta.. så blir lite fika att ta med till fjällenresan,, mums!! :)

image178

Mumss..

   
hallongrottor               chokladkaka


nu ska jag sträcka lite på mig, är lite stel känner jag!! hörs senare..
kramar



Kommentarer
Postat av: Maria

Heeej, jo det är allt bra med mig :D vi talades ju vid förut ;) hehe! Kul att höra från dig gumman. HUr är läget med dig då?

2008-02-18 @ 21:06:30
Postat av: malin

guuud vad gott det ser ut! *dreglar*

2008-02-19 @ 08:59:11
URL: http://malinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0