IKEA!!

Det är tänkt att jag och Björn ska försöka hinna med att åka till IKEA på lördag innan vi åker iväg till fjällena så vi redan har inhandlat lite innan vi flyttar så vi slipper att göra allt efter vi flyttat..
Har suttis lite och kollat nu på vad jag vill köpa och vad vi ska köpa :P

Ska Köpa:




Vill Köpa:





Vilken säng??



Ska ju köpa en ny säng också men kan ej bestämma vilken det ska bli, kanske inte ens blir någon av dessa men är de jag tycker mest om nu!! har ju bara en 120cm säng som både jag och Björn delat på i ett halvår nu så nu passa vi på att köpa en dubbelsäng till flytten :D

Det kommer säkert bli hundra andra prylar som kommer åka ner i vagnen för jag är expert på att köpa småprylar och grejer.,. hihi! men vill ju göra det lite mysigt och fint!! =)
Nu ska jag kolla vidare på Romservice! ha det ..
pussis kram.. <3

Kommentarer
Postat av: malin

åååh vill med åka till ikea och köpa massa nytt!

2008-02-20 @ 20:55:26
URL: http://malinsandgren.blogg.se
Postat av: malin

tackar! =) du är så fin du med! hmmm blir liiiite svårt för mej att knöka mej till sthlm hehe!

2008-02-20 @ 21:11:17
URL: http://malinsandgren.blogg.se
Postat av: elina

de andra glaset som är vitt har jag, så härma du mig bara .. ;)
sen så ska du ju få madrasser av mor o far så du behöver ju inte köpa någon säng, bara stommen isf men prata då med vår moder först så att det är rätt mått!! och köp inget onödigt, spara dina pengar så att du blir rikare än vad du är :) pusspuss

2008-02-21 @ 18:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0