Idag

Vilket underligt väder vi har här i sverige egentligen.. början av veckan var det regn ocg rugg,
i onsdags och igår var det strålande sol.. och även idag var det jättefint väder tills jag skulle gå ut på eftermiddagen.. då snöar det som tusan! (gjorde även det igårkväll)... kan det aldrig bestämma sig eller??
trodde ju att våren var på väg redan igår ju.. men icke sa nicke!!


Rosen björn fick av mig igår och ramen jag fick i julas av Björn =)


Var och handlade tidigare och dokumenterade hela "resan" i bilder hihi!!Blev en hel del egobilder också.. får man bjuda på ibland :)



Sedan när jag kom hem lagade jag till denna gegga.. som är ris och guldkyckling..



som består av:
kycklingfilé
grädde
ädelost
cream fraich
vitlök
salt, cayenne

mycket gott!!


ha det guld.. kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0