Hon lever!! ;)

Hejsan!
Hoppas att ni mår bra!
Fick ju som sagt inte något svar av min syster igår när jag ringde henne så jag blev lite orolig och inte har hon hört av sig heller..
Så jag la ut 49 öre och skickade ett sms till henne idag fick inget svar utan fick lägga ut ytterliggare 49 öre och skicka ett sms till Björn och fråga vart dem höll hus och om allt var bra!! Fick ett svar strax därpå.
De var och hyrde skidor och ¨sådant till småkillarna och sedan skulle dom ut i backen och åka skidor. JAg tror nog allt att de har det bra.
Nu ska jag kila och äta och sen är det dags för mig att vara lite hälsosam och träna fotboll, idag är det styrka och kondition!

image235
Kärleksparet som åker skidor denna vecka med björns mamma och familj!

ha det fin fint!
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Maria

ojojoj, föredetta ekonomen har talat. Hela 98 öre har du lagt ut på sms idag :P Hih! Du gör ett bra jobb sis! Hoppas träningen var rolig, pusshej

2008-02-25 @ 21:43:32
URL: http://downtoyou.blogg.se
Postat av: Diana,

Haha, jag ser att en riktig bloggare gjort sitt jobb (;
Kändisskvaller dessutom ;) tss

xoxo,

2008-02-25 @ 22:38:36
URL: http://DianaKines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0