himma...

nu är jag hemma och har precis tryckt i mig nästan en hel pizza.. FY på mig!!
jag hade så tråkigt förut idag så vid halv 11 tiden bara jag bestämde mig för att åka till kungenskurva till IKEA, Rusta och JYSK!! blev en hel del andra affärer också som jag var inne i.,. köpte inte så mkt men lite småprylar ialla fall för ska åka dit på lördag för att kolla med björn, så gick bara en snabbis idag för att veta vad jag vill köpa så det blir lättare på lördag :D

lägger upp bilder på det jag köpte senare.. ska duscha nu!!
Puss på er..

Kommentarer
Postat av: Therese

ja vad säger dig att du tror att vi skulle vilja ha med dig en hel helg, tror du verkligen vi skulle orka med det? ta dig en riktig funderare nu! haha nedå lilla sofie.. självklart får du följa med, som slav!!! Du blir vår lilla piga som bär ved=) haha puss

2008-02-19 @ 21:00:34
Postat av: Anonym

jaha, jag trodde du menade en kille, va fan han var väl typ gubbe :P dessutom behövde vi inte flirta, vi fick glassen ändå :) Hahah! Å mina kära grannar kom å käkade upp allt vårt godis vi köpt, kommer du ihåg det? å när Fia (jennys kanin) tuggade av snöret till tältet så att det föll hop igen precis efter att vi fått upp det, hehe åh, det var tider det! Flytta hem igen! :) Pusss

2008-02-19 @ 21:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0