Goddagens

Sitter här och Googlar runt på internet, efter allt intresant jag kan komma på !!
Lyssnar på musik och tittar även såklart på våra bästa år :D
Måste väl nämna också att jag skriver med min älskade vän Charlie på msn också,
annars blir väl hon arg ;)

Har tänkt träna idag men vet ej vad jag vill träna, är såå tråkigt att de har uppehåll på jympapassen
mellan 12-15 typ.. det är ju
typ då jag vill träna, orkar inte träna för tidigt för tar ju en stund för mig att åka hela vägen till skanstull och
sen vill jag inte heller träna för sent, vill ju ibland ha lite lugnt på kvällen och inte komma hem efter 6 jämt..
vill umgås med älsklingen i lugn och ro ibland.. men men vad gör man!!? styrketränar kanske istället??

Även fast jag inte är världens hälsosammaste människa och äter rätt mat och undviker sötsaker så där hemskt ofta,
så tycker jag ändå det känns som jag börjar göra lite framsteg i träningen, Keep going girl!!
Vill ju försöka komma tillbaka i trim där jag var när jag flytta, och kanske lite bättre än så också!
har ju gått upp ett antal kilo sen jag flytta hit :S blir lätt så när man själv börjar bestämma måltiderna och allt! :P


Saknar studenttiden och mina underbara vänner!!



Nu ska jag kolla klart på Tv:n.. see you later!
Pussis


Kommentarer
Postat av: Sofie

naaw studenten :)
saknar hela den dagen och skolan faktiskt

2008-02-12 @ 11:26:45
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Sara

Vad fina ni var på studenten. Hur är allt i Sthlm? Träffade Amanda på ett solarium för några veckor sedan, haha båda tyckte det var något bekant, och då kom vi på, "aha, teckenspråk - Lidköping".

Ha det gott!
/Sara

2008-02-13 @ 16:47:15
URL: http://saraleverin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0