Funderare...

Sitter och är lit arg på allt som hänt det senaste.. har inte haft särskillt mycket tur på senaste tiden!
Först och främst var det rena rama gympapasset i förrgår på jobbet, jag och theres fick springa fram och tillbaka till varandras undsättning på jobbet hela förmiddagen, lite småsvettigt och sen var det springande på stan när vi skulle köpa gympaclothes till kvällen! =) Hade även fått ett samtal från damen med lägenheten på morgonen och säger att jag inte behövde komma och kolla på den för hon hade hittat en anna.. osis! :(
men än vart det inte slut...
Igår var vi och träna på kvällen och när vi kommer till tunnelbanan märker vi att den är klar för att åka.. jag springer med T bakom mig.,. jag hinner fram men kliver ej in för att Theres ska med,, Jag kollar bedjande på chaufören att öppna, hon kollar tillbaks på mig med den mest tyknaste och elakaste blick jag sett.. precis som hon sa: "haha, synd för er" och sen kliver hon in och kör iväg.. blev såå jäkla förbannad! :@
Fick vänta 10 minuter på nästa T-bana!
När jag kommer hem är jag arg och ledsen över att det inte heller blir någon resa hem till Lidköping för att vi inte får plats i rummet för de har massa grejor där och för att jag ej har så mkt pengar för att åka hem, så nu kan inte jag åka hem på en månad till.. *snyft* =(

Men lite tur måste man ju ha någon gång.. Idag hade jag fått ett mail från en tjej som skrev att hon hade en lägenhet i kärrtorp som ligger hållplatsen innan Bagarmossen, PERFEKT! nu får vi bara hoppas att vi får den också..



Nu ska jag käka något.,, ha det
pusselipuss

Kommentarer
Postat av: elina

det är alltid lika synd om dig sofie ;)

2008-02-01 @ 16:05:22
Postat av: Maria

VAdå?! vänta på tunnelbanan i 10 minuter, förstår du hur bortskämd du låter när du säger så? ;) Å att du inte får plats att bo hos din familj, ja men fråga mig då, vi har ju gottt om rum övet.. å ja pengar till resan hem.. skit att köpa ett träningskort å massa träningskläder då.. jag behöver ju träffa dig ibland också! saknar dig ju, fattar du inte det.. vi hann ju knappt träffas förra gången du var hemma, antingen var du hemma med björn eller så hade du annat för dig.. alltjag vill ha är lite tid.. antar att du inte tänkte på det eftersom du hade så full tupp, men jag är din bästa vän.. och det känns konstigt att vi knappt pratar i telefon längre.. jag har också haft det tufft det senaste och jag kände verkligen att jag behövde träffa dig. Jag saknar dig gumman!

2008-02-01 @ 17:23:23
Postat av: sofia

hej tjejen, tråkigt att du inte kommer hem, hade ju sett fram emot lite träning ihop:P ha det bra!kramen

2008-02-01 @ 19:14:13
URL: http://tusenminuter.blogg.se
Postat av: Diana

Sofie din skit ^^,
varför letar ni lägenhet för ? :)

Ha det super.
Puss!

2008-02-01 @ 21:36:55
URL: http://DianaKines.blogg.se
Postat av: Maria

ehhj, det blev lite för mkt träning förra veckan så tänkte ta det lugnare denna vecka. känner att kroppen inte orkar med.. jag tränade söndag, måndag tisdag, onsdag, VILA TORSDAG, träna fredag, lördag å sen vilade jag söndag.. Hehe jag vet ;P ibland måste man bara få skriva ur sig allting man har i tankarna och känna precis vad man känner, orkar inte ha det inom sig längre. Du ska se min dikt-låda nu ;) hihi den är inte liiiten =) bara säga till ifall du behöver någon nån dag :D Ha et vackert! Pussss

2008-02-02 @ 15:16:44
Postat av: Maria

hehe, jo jag vet.. men det låter så tokigt, ja kommer ihåg att jag retat dig för det en gång tidigare =) Jo jag förstår att du ville komma hem och att du är ledsen över det.. jag känner bara att jag måste få vara med dig :D Jag kommer vara ledigt lite v 7.. ja kanske kan ta mig till dig då? hehe, jag ska göra mitt bästa att klara mig :P nejdå det ska nog gå, men jag var så beredd på att du skulle komma så det komverkligen som en besvikelse.. det var därför jag reagerade som jag gjorde :) men ha det så bra och lycka till med träningen.. förästen, hir går det med lägenhetssöknadet? Pussisar

2008-02-02 @ 15:21:23
Postat av: alexandra! L-Ö

Sofie:)

2008-02-02 @ 22:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0